Kimi ülkelerde Honda NSX adıyla da satılan Acura NSX, Kuzey Amerika Uluslararası Otomobil Fuarı’nda tanıtıldı. İlk nesil Acura-Honda NSX bundan 25 yıl kadar önce çıktığında Ferrari katili olarak isim yapmıştı. Alüminyum alaşımlı malzemelerin kullanıldığı bu otomobil 2005 yılına kadar ufak tefek değişiklikler ile üretilmişti. Bir sürelik boşluktan sonra 2012 yılında Detroit’te sergilenen Acura NSX Concept heyecan uyandırmıştı. Şimdi ise o konsept ile büyük oranda benzer yol versiyonu o heyecanın gerçeğe dönüşmüş hali olarak tanıtıldı.
Yeni Acura NSX’in kapsamlı teknik bilgileri henüz açıklanmadı. Ancak otomobilde ortada konumlandırılmış, çift turbolu 6 silindirli yüksek performanslı bir içten yanmalı motorun yanı sıra, 3 tane de elektrik motorunun görev yapacağı belirtiliyor. Bu elektrik motorlarından bir tanesi arka kısımda, motor ve şanzıman arasına konumlandırılmış ve görevi hızlanma – fren performansına destek olmak. Öndeki iki tane bağımsız elektrik motoru da “torque vectoring” işlevinin yanı sıra, arkadaki elektrik motoru gibi hızlanma ve frenleme performansına da katkı sağlıyor. 9 ileri oranlı çift kavramalı şanzımanın kullanılacağı yeni nesil NSX’in dört tekerlekten çekiş sistemi Sport Hybrid Super-Handling All Wheel Drive olarak adlandırılıyor. Önde 245/35Z R19 ebadında, arkada 295/30Z R20 ebadında ContiSportContact lastiklerle yere basan NSX’in fren tertibatı da sportif kullanıma uygun karbon seramik malzemeden üretilmiş.
Gövdesinde yüksek dayanımlı çelik, alüminyum ve karbonfiber gibi malzemelerin kullanıldığı otomobilin uzunluğu 4470 mm, genişliği 1940 mm, yüksekliği 1215 mm, dingil mesafesi de 2630 mm olarak açıklanıyor.