2021 Hyundai Elantra N Line. Geçtiğimiz haftalarda ön gösterimi yapılan yeni 2021 Hyundai Elantra N Line resmen tanıtıldı. Bu kapsamda otomobille ilgili daha kapsamlı teknik bilgi de sunuldu. Elantra’nın sportif versiyonu olan Elantra N Line, gerek sportif gövde kiti, gerekse iç mekandaki detaylarla diğer versiyonlardan ayrılıyor. Parametrik Dinamik adı verilen yeni bir tasarım felsefesi ile şekillendirilen otomobil, basık ve yayvan yapısıyla yola yapışık bir görünüm sunuyor. Siyah detayların çokça kullanıldığı otomobilin burnunda şelale tipi basamaklı bir radyatör ızgarası kullanılmış. Bu ızgara üst yan kısımlara doğru uzatılarak farlarla uyumlu şekilde birleştirilmiş. Keskin hatları olan otomobilin ön tamponun yan kesimlerindeki hava yarıkları ve yandan bakıldığında ön kapıdan arka kapıya doğru genişleyen üçgen ütü izi otomobilin tasarımına hareket katmış. Bu tasarım öğeleri arka spoyler, krom çift çıkışlı egzoz ve N Line arka difüzör ile tamamlanmış.
İç mekân
Otomobilin ön kısmında sürücü ve yolcu kısmı belirgin şekilde ayrılmış. Böylece sürücüyü sarmalayan ve sürücü odaklı bir konsol ortaya çıkmış. Enine çizgilerin kullanıldığı ön konsolun üst kısmında multimedya ekranı yer alıyor. Metal pedal seti, kırmızı dikişli detaylar ve yanal destekleri arttırılmış ön koltuklar iç mekândaki sportif unsurlardan ilk anda göze çarpanları.
2021 Hyundai Elantra N Line motor seçenekleri
2021 Hyundai N-Line’da ilk etapta 201 HP güç ve 265 Nm tork üreten, direkt benzin enjeksiyonlu, turbo beslemeli 1.6 litrelik motor görev yapacak. 6 ileri manuel veya 7 ileri oranlı DCT (çift kavramalı otomatik) şanzımanla kombine edilecek bu motorun sağlayacağı performans verileri henüz açıklanmış değil. Ancak canlı bir sürüş vaat ediyor. Çok kollu bağımsız, sportif bir sürüş sağlayacak arka süspansiyona sahip otomobilin fren tertibatı da performansa yönelik olarak güçlendirilmiş.
Diğer bir motor seçeneğiyse ilk olarak Kore’de satışa sunulacak 1.6 Hybrid versiyon. Atkinson çevrimli, dört silindirli 1.6 GDI benzinli motora sahip hibrit Elantra N Line’da 1.32 kWh kapasiteli lityum iyon polimer batarya grubu arka koltukların alt kısmında. Bu pil ile birlikte 32 kW güç sunan elektrik motoru, 1.6 litrelik GDI motor ile kombine edildiğinde toplamda 139 HP güç ve 265 Nm tork sağlıyor.
Hyundai Elantra N Line’da yeni nesil gelişmiş sürücü destek sistemleri (ADAS) da alınabiliyor. Koreli üretici N Line gamını, 2020 yılı içinde duyuracağı 2.5 turbo GDI motora sahip Sonata N Line ile genişletmeyi planlıyor.
Otomobil.com.tr sitesinde dah aönce yayınladığımız Hyundai Elantra N Line haberi için BURAYA, Hyundai Türkiye internet sitesine ulaşmak için BURAYA tıklayın!