Hyundai Assan, B segmentindeki (küçük sınıf) yeni modeli i20’nin seri üretimine başladı. Ekim ayı başında yapılan Paris Otomobil Fuarı ile birlikte tüm dünyaya tanıtılan yeni jenerasyon i20’nin, Hyundai’nin Avrupa’daki varlığını ve marka imajını geliştirmede etkili olması hedefleniyor. Almanya Rüsselsheim’daki Ar&Ge Merkezi’nde tasarlanan ve geliştirilen yeni i20 2015, Avrupalı müşterilerin beklentilerine uygun olarak Hyundai’nin İzmit’teki Hyundai Assan Fabrikası’nda Türk işçisinin emeğiyle üretiliyor. Hyundai’nin karakteristik tasarım felsefesi “Fluidic Sculpture 2.0 – Akıcı Tasarım”, yeni i20’yle beraber bambaşka bir boyuta geçiş yapıyor. Altıgen ızgarası, led farları, geniş hava girişli sportif tamponuyla dikkat çeken yeni Hyundai i20 2015, arka kısma doğru geçildiğindeyse, yukarıya doğru uzayan yapısı ve aracın hacmine vurgu yapan yatay stop lambalarına sahip. C sütunundaki siyah kaplamayla omuz çizgisini pekiştiren yeni i20, açılabilen cam tavanıyla öne çıkmayı hedefliyor. Hyundai Assan İzmit Fabrikası, 3 vardiya halinde yılda toplam 200.000 adet yeni i10 ve yeni i20 üretecek. Bu iki modelin dünyadaki tek üretim merkezi konumundaki fabrika, üretiminin yüzde 90’dan fazlasını 30’un üstündeki Avrupa ülkesine ihraç edecek. Hyundai Assan’ın kurulduğu 1997 yılından bu yana üretim rakamı 1 milyon adedin üzerine çıkarken üretim ve ihracat rakamlarıyla ülke ekonomisine ve istihdama önemli ölçüde katkıda bulunmaya devam edecek.
Acura
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
Bajaj
Bentley
BMW
Bugatti
Buick
Cadillac
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daihatsu
DFM
Dodge
DS
Eterniti
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Gaz
Geely
Genesis
Gumpert
Honda
Hyundai
Isuzu
Infiniti
Jaguar
Jeep
Karsan
Kia
Koenigsegg
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
MG
MINI
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Opel
Otokar
Pagani
Peugeot
Porsche
Qoros
Renault
Rolls Royce
Saab
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Tata
Tofaş
Toyota
Volkswagen
Volvo