Opel logosu yenilendi. Opel, PSA Grubu bünyesine girdikten sonra kapsamlı bir yenilenmeye tabi tutuluyor. Bunun son aşaması olarak ise Opel yeni bir görsel kimliğe ve marka logosuna kavuştu. Opel Next yazı tipi ve Opel sarısının öne çıktığı marka kimliğinin daha cesur ve modern olduğu söyleniyor.
İlk defa Opel GTX Experimental otomobilde logo olarak kullanılan yeni Opel şimşeği neon sarısı içindeydi. Şimdi ise Opel sarısı içinde. Opel’in yeni yüzü ve marka kimliği 2021 yılının ilk yarısında yeni Opel Crossland ve yeni Opel Mokka ile yollarda olacak. Bu iki model yeni tasarıma sahip ilk seri üretim otomobiller olarak marka tarihine yazılacaklar.
Opel/Vauxhall Global Pazarlama Başkanı Patrick Fourniol yaptığı açıklamada: “Yeni bir çağ modern markalar gerektiriyor ve modern markalar ise net bir tasarıma ihtiyaç duyuyor. Yeni marka unsurlarımızla farklı, ilerici, yenilikçi ve geleceğe açık olma iddiamızı dile getiriyoruz” dedi.
Yeni görünüm, ürünlerden pazarlamaya ve satışa kadar her alanda kullanılacak ve tüm iletişim kanalları ve alanlarında yaygınlaştırılacak.
Otomobil.com.tr sitesinde yayınlanan elektrikli Opel Mokka haberi için BURAYA,Opel Türkiye internet sitesi için BURAYA tıklayın!