Cumartesi, Kasım 23, 2024
Ana SayfaHaberlerODD 2011 Gladyatörleri belli oldu

ODD 2011 Gladyatörleri belli oldu

Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin geçen yıl ilk kez düzenlediği ODD Satış ve İletişim Ödülleri Gladyatörleri’nin ikincisi, 9 Ocak 2012 akşamı İstanbul’da düzenlenen bir törenle gerçekleştirildi. Four Seasons at the Bosphorus’ta düzenlenen gecede “Satış” ve “İletişim” kategorilerinde 17 ödül verildi. Halk oylaması kapsamında ise Milli Piyango İdaresi’nin yaptığı çekilişle oylamaya katılan altı kişi Apple iPad 2 kazandı.

ODD Satış ve İletişim Ödülleri 2011 Gladyatörleri törenine, ODD Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Bayraktar, otomotiv dünyasının temsilcileri, basın mensupları ve davetliler katıldı. “Satış” ve “İletişim” kategorilerinde toplam 17 dalda Yılın Gladyatörleri’nin belirlendiği gecede Turkcell Mobil Uygulama Ödülü de sahibini buldu. Ayrıca jürinin en beğendiği çalışma jüri özel ödülüne sahip oldu.

Satış Ödülleri, ODD veri tabanındaki yıllık satış oranlarına göre belirlenirken,  iletişim ödüllerinde adaylar www.oddgladyator.com sitesi üzerinden halkoyuyla beşe indirildi. Bu yıl ilk kez yapılan uygulamayla finale kalan beş çalışma arasından en iyiler, jürinin ödül gecesinde canlı olarak gerçekleştirdiği oylamayla seçildi. Ayrıca yine bu yıl ilk kez “Yılın Basın Lansmanı” ödülünü, otomotiv basınının temsilcileri belirledi. Otomotiv sektöründe uzmanlaşan basın mensupları, kendilerine verilen şifre ve kullanıcı adıyla 2011 yılı içerisinde en beğendikleri lansmanı belirlediler.

ODD Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Bayraktar törende yaptığı konuşmada, “Derneğimiz bildiğiniz gibi, Türkiye’de faaliyet gösteren otomotiv sektörünün 53 markasını çatısı altında barındırıyor. Otomotiv sektöründeki gelişim ve büyümeye itici güç oluşturmak amacıyla birçok faaliyet yürütüyoruz. Bu faaliyetlerden belki de en dikkat çekici olanlarından birisi, ODD Satış ve İletişim Ödülleri. Bu akşam ödül heyecanını yaklaşık 600 kişilik bir davetli grubu ile birlikte yaşayacağız. Aday olup halk oylamasıyla jüri önüne gelen çalışmalar arasından, jüri seçimiyle ödüle layık görülecek 17 kategorideki çalışmayı hep birlikte öğreneceğiz. Sektörümüzün önemli motivasyon kaynaklarından biri haline gelen organizasyonda, etkisi giderek artan sosyal medyanın da etkin şekilde kullanılması, bu yıl halk oylamasında çok yoğun bir rekabet yaşanmasına neden oldu. 37.000 adet halkoyuyla belirlenen ilk beş proje, değerli jüri üyelerimizin karşısına çıkacak ve sonuçlar canlı olarak belirlenecek. Geçtiğimiz yıl, siz otomotiv medyasının değerli temsilcileri de, seçim sürecine katkıda bulunmayı arzu ettiğinizi dile getirmiştiniz. Biz de bunu dikkate aldık ve sizlerin belirleyeceği ‘Yılın Basın Lansmanı’ ödülünü de oylama sürecine ekledik” dedi.

Bridgestone ve Lassa ana sponsorluğunda düzenlenen ödül gecesinde Turkcell iletişim sponsoru oldu. Organizasyona destek veren diğer sponsor firmalar arasında Castrol, Gefco ve Güneş Sigorta bulunuyor. Bu yılki değerlendirme, TÜHİD Başkanı Fügen Toksü başkanlığındaki saygın akademisyenler ve iletişim sektörünün deneyimli isimlerinden oluşan jüri tarafından yapıldı. Jüri şu isimlerden oluştu: Fügen Toksü, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği Başkanı; Prof. Dr. Haluk Gürgen, Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı; Prof. Dr. Halil Nalçaoğlu, Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı; Prof. Dr. Suat Gezgin, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölüm Başkanı; Prof. Dr. İbrahim Kırcova, Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü Öğretim Üyesi; Prof. Dr. Melda Cinman (Şimşek), Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi; Dr. Cüneyt Evirgen, Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi Direktörü; İsmail Hakkı Polat, Kadir Has Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Medya Bölümü Öğretim Üyesi; Ahmet Akın, Reklamcılık Vakfı Başkanı; Yılmaz Yılmaz, Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı; Emine Pura, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği Başkanı; Selen Kocabaş, Turkcell Genel Müdür Yardımcısı ve Aslı Yetkin Karagül, Castrol Türkiye Pazarlama Müdürü.

Gecede ödül alan markalar ve ödülleri ise şöyle sıralandı:

SATIŞ ÖDÜLLERİ

En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası: Mercedes-Benz

En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Modeli: Ford Connect

En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Markası: Ford

En Hızlı Büyüyen Otomobil Markası: Mini

En Çok Satılan Otomobil Modeli: Renault Symbol

En Çok Satılan Otomobil Markası: Renault

En Çok Satılan Otomobil ve Hafif Ticari Araç Markası: Ford

İLETİŞİM ÖDÜLLERİ

Yılın TV Reklamı: Fiat

Yılın Gazete İlanı: Ford Fiesta S2000

Yılın Radyo Spotu: Citroën Nemo

Yılın Dergi İlanı: Mercedes-Benz

Yılın PR/Etkinlik Uygulaması: Mercedes-Benz Roadshow

Yılın Dijital Uygulaması: Volkswagen Fan Edition

Yılın Outdoor Uygulaması: Opel Corsa

Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi: Renault Sokakta İlk Adımlar

Yılın Entegre İletişim Kampanyası: Peugeot 508

Yılın Basın Lansmanı: BMW 1 Serisi

Turkcell Mobil İletişim Ödülü: Toyota-Türkiye’nin 3G’li İlk Otomobil Projesi

Yılın Jüri Özel Ödülü: Toyota-MIT EF 50K İş Planı Yarışması

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

 

spot_imgspot_imgspot_img
spot_imgspot_imgspot_img

Kategoriler