Anadolu Isuzu CX AWARDS TURKEY 2024 “En İyi Dijital Müşteri Deneyimi” Ödülü aldı. Anadolu Isuzu; ticari araç sektöründeki müşteri deneyimini iyileştirme çalışmalarının bir sonucu olarak, Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülleri olan CX AWARDS TURKEY 2024’te “En İyi Dijital Müşteri Deneyimi” kategorisinde “Üretken Proje Ödülü” almaya hak kazandı.
Anadolu Isuzu; “Isuzu Müşteri Deneyimini Yeniden Tasarlıyor” adlı projesiyle; müşteri geri bildirimlerini hızlı bir şekilde toplayarak, markanın müşterisiyle olan bağını güçlendirmeyi, sadakati artırmayı ve satış sonrası hizmetlerde kusursuz bir deneyim sunmayı hedefliyor. Anadolu Isuzu, bu hedeflere ulaşmak için müşteri temas noktalarını artırarak yeniden şekillendirdi.
Proje kapsamında oluşturulan müşteri yolculuğu haritası ile müşteri deneyimini sürekli iyileştirmeyi hedefleyen Anadolu Isuzu, sürekli iletişim ve geri bildirim sistemleriyle müşteri ihtiyaçlarına hızlı çözümler sunuyor. Ayrıca, kesintisiz destek yapısı geliştirerek satış sonrası hizmetlerde de fark yaratma iddiasında.
Otomobil.com.tr sitesinde daha önce yayınlanan “Elektrikli otomobiller ve alternatif yakıtlar küresel ısınmaya çözüm mü?” yazısı için BURAYA, diğer mecramız e-otodergi için BURAYA tıklayın!