Perşembe, Kasım 21, 2024
Ana SayfaHaber EkstraToyota Kalder müşteri memnuniyeti araştırmasında birinci oldu

Toyota Kalder müşteri memnuniyeti araştırmasında birinci oldu

Toyota, Ulusal Kalite Derneği (KalDer) ve KA Araştırma Limited tarafından 81 ilde 11.479 kişiyle yapılan “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi” araştırmasında binek otomobil sektöründe dört yıldır üst üste ilk sırada yer almayı başardı. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2011 yılı araştırmasının sonucunda Toyota binek otomobil kategorisinde yine birinci sırada yer aldı. Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, araştırma sonuçlarına göre son dört yıldır gelen birinciliklerle Toyota’nın bu konudaki felsefesinin karşılığını bulduğunu belirterek şunları söyledi: “Son dört yılda gelen birincilikler müşteri memnuniyetinde sürdürülebilirliğe güzel bir örnektir ve temelinde güven unsuru yatmaktadır. Bu durumu iki adımda özetlersek birinci adım doğru ürün, servis ve hizmeti üretmeniz, ikincisi de dürüst ve şeffaf bir politikayla ve her zaman doğru iletişim kurarak müşterilerinizle daimi bir irtibat halinde olmanızdır”. Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota vizyonu gereği “Müşterilerin Toyota’yı seçmelerinden ötürü mutlu olmasını sağlayan bir şirket” kavramının ana hedefleri olduğunu da kaydederek “Bizi tercih edenlerin beklentilerini aşacak ürün ve hizmetlerle her zaman bu yarışta bir adım önde gitmek için uğraş vermeye devam edeceğiz. 3S Plaza konseptiyle satış, servis ve yedek parça hizmeti veren Toyota bayilerinin mottosu müşterinin kapıdan içeri girdiği andan itibaren patronun o olduğunun tüm çalışanlar tarafından bilinmesidir” diye konuştu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

 

spot_imgspot_imgspot_img
spot_imgspot_imgspot_img

Kategoriler