2012 Toyota Ichiban (Japonca “Birinci” anlamına geliyor) Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri Macaristan’ın başkenti Budapeşte’de bulunan Parlamento Binası’nda düzenlenen törenle sahiplerine sunuldu. Türkiye’den Antalya Toyota Plaza Bakırcılar, satış ve satış sonrası müşteri memnuniyetindeki üstün başarısıyla ödüle layık görüldü. Antalya Toyota Plaza Bakırcılar’dan Esat Bakırcı’ya ödülü Toyota Avrupa Başkanı ve CEO’su Didier Leroy tarafından takdim edildi. Toyota’nın Avrupa bölgesindeki yaklaşık 2600 bayisinin, marka standartlarına göre sürekli takip edilen performans sonuçlarının değerlendirildiği ödül sürecinde Toyota Plaza Bakırcılar, zorlayıcı kriterleri aşmayı başaran 42 bayi arasındaki yerini aldı.
Ödül töreninde konuşan Toyota Avrupa Başkanı ve CEO’su Didier Leroy, Ichiban Ödülleri’nin Toyota’nın “önce müşteri” ilkesinin bir yansıması olarak değerlendirilmesi gerektiğine işaret ederek “Müşterilerimizle temas kurduğumuz her noktada ve ürünlerimizle onların beklentilerini aşmalıyız. Bir Toyota sahibi olmak müşterimizin kararıdır. Toyota olarak bizim görevimiz ise, bu kararı veren müşterilerimizin mutlu olduğunu ve mutlu kalacağını garanti etmektir” dedi.
2007 yılından bu yana düzenlenen geleneksel “Ichiban Ödülleri” ile Toyota bayilerinin müşteri memnuniyeti performansında somut gelişimler görüldü. Geçen süre içinde satışta yüzde 24 ve satış sonrası hizmetlerde de yüzde 17 oranında müşteri memnuniyeti artışı sağlandığı istatistiklere yansıdı. Toyota Ichiban Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri’nin Toyota Ailesi’nin tüm çalışanlarının motivasyonuna büyük katkı yaptığını söyleyen Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt ise, “Toyota olarak, Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi araştırmasında bu yıl da zirvede yer alarak dört yıldır üst üste birinciliğe ulaştık. Mutlak müşteri memnuniyeti anlayışıyla hizmet veren ve bu başarıda emeği olan tüm bayilerimize teşekkür ediyorum. Antalya Bakırcılar bayimiz de, bu sene örnek performansı ile bizlere ayrı bir gurur yaşatmıştır” dedi.
Toyota her zaman 1 numara …..
“T”he
“O”ne
“Y”ou
“O”nly
“T”rust,
“A”lways