Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin (ODD) ilk kez geçen yıl düzenlediği “ODD Satış ve İletişim Ödülleri”nin ikinci organizasyonunda jüri, 9 Ocak 2012 tarihinde düzenlenecek olan ödül gecesinde finale kalan beş çalışma arasından en iyilerini seçecek. Ayrıca bu yıl ilk kez yapılan uygulamayla “Yılın Basın Lansmanı” kategorisindeki ödülü otomotiv medyasının temsilcileri belirleyecek. ODD Satış ve İletişim Ödülleri 2011 Gladyatörleri’nde “Satış” ve “İletişim” ana kategorilerinde 17 farklı ödül sahiplerini bulacak. Satış Ödülleri kategorisinde, “En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası”, “En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Modeli”, “En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Markası”, “En Hızlı Büyüyen Otomobil Markası”, “En Çok Satılan Otomobil Modeli”, “En Çok Satılan Otomobil Markası” ve “En Çok Satılan Marka (Otomobil+hafif ticari)” belirlenecek. İletişim Ödülleri kategorisinde ise “Yılın TV Reklamı”, “Yılın Gazete İlanı”, “Yılın Radyo Spotu”, “Yılın Dergi İlanı”, “Yılın Basın Lansmanı”, “Yılın PR/Etkinlik Uygulaması”, “Yılın Dijital Uygulaması”, “Yılın Outdoor Uygulaması”, “Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi”, “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” seçilecek.
Acura
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
Bajaj
Bentley
BMW
Bugatti
Buick
Cadillac
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daihatsu
DFM
Dodge
DS
Eterniti
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Gaz
Geely
Genesis
Gumpert
Honda
Hyundai
Isuzu
Infiniti
Jaguar
Jeep
Karsan
Kia
Koenigsegg
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
MG
MINI
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Opel
Otokar
Pagani
Peugeot
Porsche
Qoros
Renault
Rolls Royce
Saab
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Tata
Tofaş
Toyota
Volkswagen
Volvo