Alman üretici BMW, geçen yılın en değerli markası olan Japon Toyota’yı geride bırakarak 2012 yılının en değerli markası olarak raporlandı. WPP tarafından sunulan ve Millward Brown Optimor tarafından bu yıl yedinci kez hazırlanan BrandZTM En Değerli 100 Küresel Marka sıralamasında BMW 24,623 milyar dolarlık değeriyle tüm markalar arasında 23’üncü, otomobil markaları içinde ise birinci oldu. Tüm markalarda 28’inci sırada yer alan Toyota, otomobil markaları sıralamasında BMW’nin ardından ikinci geldi. Toyota’nın marka değeri 21,779 milyar dolar olarak açıklandı.Otomobil markaları sıralamasında Mercedes-Benz 16,1 milyar dolarla üçüncü, Honda 12,7 milyar dolarla dördüncü ve Nissan 9,9 milyar dolarla beşinci sırada yer aldı. Merak eden okuyucularımız için küresel marka sıralamasının ilk üçünü de sayalım: Apple 182,951 milyar dolarla birinci, IBM 115,985 milyar dolarla ikinci ve Google 107,857 milyar dolarla üçüncü sırada yer aldı.
Acura
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
Bajaj
Bentley
BMW
Bugatti
Buick
Cadillac
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daihatsu
DFM
Dodge
DS
Eterniti
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Gaz
Geely
Genesis
Gumpert
Honda
Hyundai
Isuzu
Infiniti
Jaguar
Jeep
Karsan
Kia
Koenigsegg
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
MG
MINI
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Opel
Otokar
Pagani
Peugeot
Porsche
Qoros
Renault
Rolls Royce
Saab
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Tata
Tofaş
Toyota
Volkswagen
Volvo