One Ford stratejisinin ağır ticari araç sınıfındaki uygulaması doğrultusunda Ford Otosan tarafından tasarlanıp geliştirilen yeni Nesil Ford Cargo Çekici, 52 yıllık tecrübeyle Ford Otosan İnönü ve Brezilya Sao Bernardo fabrikalarında üretilecek. Ford Otosan, mevcut pazarlarının yanı sıra yeni pazarlarda da boy göstermeye hazırlanıyor. Satışa sunulacağı tüm pazar standartlarına uygun geliştirilen yeni nesil Ford Cargo Çekici, Ford Otosan ve Ford Brezilya’nın, gelişmekte olan global pazarlardaki rekabetlerinde en güçlü kozu olacak. Yeni nesil Ford Cargo Çekici, geleceğe yönelik yeni ürün ve pazar stratejileri doğrultusunda hedeflerini yükseltiyor. Türkiye ve Brezilya’nın yanı sıra, Ford Otosan ile Ford Güney Amerika’nın başlıca ihracat pazarlarında yapılan klinik çalışmalar sonucunda müşteri beklenti ve ihtiyaçlarına göre geliştirilen yeni Ford Cargo Çekici’nin yüksek kalite, yüksek performans ve düşük yakıt tüketim değerleri ile uluslararası ve yurtiçi nakliye sektöründe cazip bir tercih olması hedefleniyor.
Ford Otosan yeni nesil Ford Cargo 1846T çekici ile birlikte çekici segmentinde iki ürünle rekabet edecek. Ford Otosan, başarılı bir satış grafiği yakalayan ve yurtiçi nakliyeciler ile hafriyatçılar tarafından yoğun talep gören mevcut 1838T çekicinin üretimine devam edecek. Yeni nesil 1846T çekici ise uluslararası ve yurtiçi nakliye sektörünü hedefleyecek ve fiyat olarak 1838T’nin üzerinde konumlandırılacak. Avrupa, Güney Amerika, Rusya, BDT, Orta Doğu ve Afrika pazarlarının farklı pazar regülasyon ve spesifikasyonlarına uyum sağlamak üzere tasarlanan yeni Ford Cargo Çekici’nin Ford Otosan İnönü fabrikasında üretiminin 2012 yılı Kasım ayında başlaması ve 2013 yılı başında pazara sunulması planlanıyor.
Üretime başladığı 1960 yılından günümüze toplam 180 bin adet kamyon üreten Ford Otosan, Türkiye’nin en çok kamyon üreten markası konumunda bulunuyor. Yerli üretici olması, mühendislik gücü ve tecrübesi ile müşterilerin talebine uygun ürünleri geliştirme yeteneğine sahip Ford Otosan’da sadece kamyon projeleri özelinde 350 mühendis çalışıyor. Ford Otosan İnönü Fabrikası’nda, esnek ve yalın üretim yeteneği ile 25 ana modelde, 1000’in üzerinde farklı versiyon kamyon üretilebiliyor.
10.3 litrelik V6 motor
Nakliye sektörünün yüksek performans düşük yakıt tüketimi beklentilerine uygun olarak geliştirildiği ifade edilen Yeni Ford Cargo 1846T Çekici; 10.3 litrelik 6 silindirli motora sahip. Bu motor 2100 d/d’de 460 HP güç ve ve 1050-1550 d/d aralığında 2100 Nm tork sunuyor. Değişken geometrili turbosu (VGT) ve düşük ağırlığıyla öne çıkan motorun, 282 kW ile sınıfının en iyi motor frenini sunduğu belirtiliyor. Yağ soğutmalı pistonlarla ömrü uzatılan motorun servis aralığının da genişletilmiş olduğu Ford’dan yapılan açıklamalar arasında. Hızı ayarlanabilen motor fanı ise yüzde 1.5’lik ekstra tasarruf sağlıyor. Yeni Ford Cargo 1846T Çekici’nin otomatik ve manuel şanzımanlı seçenekleri sunulacak.
Daha önce fabrika testlerinde www.otomobil.com.tr objektiflerine takılan kamuflajlı Ford Cargo haberine ulaşmak için BURAYA TIKLAYIN!
:))
tampon aksamı ve far aksamını değiştirseler süper olacak artı şanzımandan rötardarda koysalar iyi olcak