Audi City İstanbul 26 Mayıs tarihinde İstinyepark’ta açıldı. Londra, Pekin ve Berlin’in ardından İstanbul’da açılan Audi City’de ziyaretçiler, Audi uzmanlarından milyonlarca renk, donanım ve model seçeneğiyle ilgili daha kişiselleştirilmiş danışmanlık hizmeti de alabiliyor. Audi A.G. tarafından “geleceğin showroom konsepti” olarak açıklanan Audi City İstanbul tasarım ve işleyiş modeli olarak mevcut ve geleceğin satış yöntemleri ile sanal-dijital dünyanın en iyi yönlerini birleştiriyor. Audi City, markaya sadece sanal showroom olarak teknolojik bir altyapı değil daha kişiselleştirilmiş bir müşteri danışmanlığının da verilmesine olarak sağlıyor.
Audi City İstanbul markanın tüm model serisini tamamen dijital bir biçimde sunuyor. Yenilikçi medya teknolojileri kullanılarak, ziyaretçilere, otomobillerini birkaç milyon seçenek arasından tercih yaparak kişiselleştirme ve yerden tavana kadar yükselen dijital ekranlarda, 1:1 ölçeğinde gerçekçi bir şekilde deneyimleme imkanı veriyor.
Bir bayi gibi çalışıyor
Gerçek araçların yerine birebir araç boyutlarındaki ekranlarda, tüm Audi modellerinin sanal versiyonlarının sergilendiği Audi City’de, geleneksel Showroom’da olduğu gibi satış temsilcileri de bulunuyor. Oluşturulan modellerin, başka modellerle de karşılaştırılabildiği Audi City İstanbul’da, istenildiğinde her konuda satış temsilcilerinden de yardım alınabiliyor. Audi için, Audi City satışta olan dijital teknolojiler için de önemli bir inovasyon laboratuvarı görevi görüyor. Audi artık, dijital showroom’ları uluslararası bayi ağına eklemleme adımını atmaya hazırlanıyor. Marka, klasik yapıya sahip bayilerde de kullanıma hazır olmaları için Audi City teknolojilerini sistemli olarak geliştiriyor. İleride Audi bayileri, model konfigürasyonu için MMS “multiple sales solution”, otomobil tanıtımları için “dijital LED duvarlar” ve daha özel bir ortamda danışmanlık hizmeti almak için “müşteriye özel salonlar” gibi modülleri tek tek bayiliklerine rahatça yerleştirebilecekler. İlki 2012 yılında Londra’da açılan Audi City konsepti, daha sonra Pekin ve Berlin’de de hizmete girdi. Audi, gelecek yıllarda Paris, Washington, Toronto gibi dünya kentlerinde de Audi City’yi hizmete açmayı öngörüyor.
Audi City İstanbul
3 dijital led duvarın her biri bir otomobili birebir ölçekte gösterebiliyor. Her bir dijital led duvarda 33.177.600 piksel bulunuyor. Dünya genelindeki satış personelinin katkılarıyla hazırlanan iPad arayüzü son derece kullanıcı dostu. Tüm Audi ürün gamını yapılandırma ve görüntüleme olanağı bulunuyor (Örneğin müşteriler, Audi A3’ün 1038 varyantını yapılandırabiliyorlar).