Audi, Viyana Motor Sempozyumu’nda sınıfının en verimli 2.0 litrelik benzinli motor seçeneği olan en yeni motorunu tanıttı. 190 HP güç üreten 4 silindirli 2.0 TFSI motor seçeneğinin, 100 kilometrede ortalama 5 litreden az yakıt tükettiği belirtiliyor. Bundan 10 yıl önce turbo şarj ve direkt püskürtmeli TFSI motorları seri üretimde ilk kez kullanan marka olan Audi’nin yeni motoru 1984 cc silindir hacmine sahip. Yenilikçi bir içten yanma metoduna sahip olan motor, 4 silindiriyle 190 HP güç ve 320 Nm tork üretiyor. Maksimum tork, 1450-4440 d/d gibi çok geniş bir aralıkta elde ediliyor ve bu sayede kullanıcıların sürekli olarak yüksek çekiş gücüne erişebildikleri ifade ediliyor. 140 kilogram ağırlığındaki yeni motorun, yeni teknolojiler sayesinde daha hızlı bir şekilde optimum sıcaklığa eriştiği de verilen bilgiler arasında yer alıyor. Sürtünmenin de daha az olduğu iddia edilen motorun, bu nedenle rakiplerinden ve bir önceki nesil TFSI motorlardan daha verimli bir yakıt tüketimine sahip olduğu açıklandı.
Acura
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
Bajaj
Bentley
BMW
Bugatti
Buick
Cadillac
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daihatsu
DFM
Dodge
DS
Eterniti
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Gaz
Geely
Genesis
Gumpert
Honda
Hyundai
Isuzu
Infiniti
Jaguar
Jeep
Karsan
Kia
Koenigsegg
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
MG
MINI
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Opel
Otokar
Pagani
Peugeot
Porsche
Qoros
Renault
Rolls Royce
Saab
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Tata
Tofaş
Toyota
Volkswagen
Volvo