Borusan Oto İstinye, Retail Next konsepti ile yenilendi. Retail Next konseptiyle yenilenen Borusan Oto İstinye, Borusan Otomotiv’in ve Borusan Oto’nun 40. yıl kutlamasıyla açıldı. Açılışta konuşan Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Hakan Tiftik “Bundan tam 40 yıl önce 47 kişilik bir ekiple çıkılan bu yolda, bugün Borusan Otomotiv Grubu olarak 7 grup şirketi ve BMW, MINI, BMW Motorrad, Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar olmak üzere dünyanın önde gelen 7 otomotiv markasının distribütörlüğüyle Türkiye otomotiv sektörünün en önemli oyuncularından biri konumunda olmaktan gurur duyuyoruz. Bizlere bırakılan mirası, bağlı olduğumuz ilkeler ve yenilikçi vizyonumuzla geleceğe daha yaşanabilir bir dünya bırakmak için kararlılıkla yol alıyoruz.” dedi.
Dijitalleşmeyle birlikte değişen tüketici alışkanlıklarına göre BMW Group tarafından geliştirilen Retail Next konsepti, otomobillerin tek başına yıldız olduğu bir anlayışı geride bırakarak müşterilerle otomobillerin sahneyi birlikte paylaştığı bütüncül bir anlayışa geçişi temsil ediyor. Retail Next konseptiyle yenilenen Borusan Oto İstinye, sunduğu fijital yolculukla müşterilerin güncel beklenti ve ihtiyaçlarına uygun pürüzsüz bir deneyim alanı sunmayı hedefliyor.
Faaliyetine 2001 yılında başlayan, teknolojiyi sanatsal bir çizgiyle harmanlayan ve Retail Next konseptiyle yenilenen Borusan Oto İstinye 34.375 m² kapalı ve 8.195 m² açık alan kullanımına sahip. Showroom alanlarında 18 BMW, 5 MINI ve 3 BMW Premium Selection olmak üzere toplam 26 otomobil sergileme kapasitesi bulunuyor. Ayrıca, Yeni BMW Motorrad showroomunda 15 motosiklet sergilenebiliyor.
Otomobil.com.tr sitesinde daha önce yayınlanan “Borusan Next, Basketbol Süper Ligi ana sponsoru” haberi için BURAYA, diğer mecramız e-otodergi için BURAYA tıklayın!