Brisa tarafından 4 Nisan 2012 Çarşamba günü gerçekleştirilen basın toplantısında, Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman, şirketin 2012 yılında 117,5 milyon dolarlık dev bir yatırıma imza atacağını açıkladı. Şirketin kuruluşundan bu yana gerçekleştirilen en büyük miktar olan bu yatırım sayesinde öncelikle üretim kapasitesinin artırılacağını belirten Bayman, inovatif ürün ve hizmetleri ve yaygın bayi ağıyla müşteri deneyimini zenginleştirmeye devam edeceklerinin altını çizdi. 2011 yılı sektör ve şirket bazında verilerin sunulduğu toplantıda Bridgestone, Lassa, Bandag, OtoPratik, Lastik.com.tr ve Lastiğim markalarına sahip Brisa’nın endüstriye sunduğu yenilikler de paylaşıldı. Şirket 2011 yılı için son dört yılın sonuçları göz önüne alındığında ciroda yüzde 75, net karda yüzde 126 ve ihracatta yüzde 47 artış açıkladı.
Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman, toplantıda yaptığı konuşmada şunları söyledi: “Söz konusu dev yatırımla üretim kapasitemizde artış sağlayacak, inovatif ürün ve hizmetler geliştirmeye devam edeceğiz. Bayi ağımıza ve uzmanlaşmaya yatırım yapmaya devam ederken, erişim noktalarımızın verimliliğini de arttıracağız. Ülke ekonomimizin tüm dünyayı kendine hayran bırakan performansından feyzalarak şirketimizi ve ülkemizi global arenada çok daha güçlü temsil edeceğiz”. Brisa’nın 25’inci kuruluş yıldönümünün kutlanacağı 2013 yılında 800 milyon Amerikan Doları değerinde bir yatırım miktarına ulaşmış olacaklarını belirten Bayman, “Müşteri odaklılık, büyümemizi sürdüreceğimiz bu dönemde de Brisa’nın omurgasını oluşturan en önemli değerlerden biri olarak öne çıkacak. Operasyonlarımızın her aşamasında tüketicilerin ihtiyaçlarını dinlemeye, geri bildirimlerini göz önünde bulundurmaya ve buna göre aksiyon almaya devam edeceğiz” diyerek tüketici memnuniyetinin Brisa’nın kurum vizyonundaki önemine dikkat çekti.
2011 yılında Türkiye lastik pazarı adet bazında 2010’a oranla yüzde 13.8 artışla 18 milyon 627 bin adetle kapandı. 2005-2011 yılları arasında yıllık bileşik büyüme ortalaması yüzde 5.5 olarak gerçekleşti. Pazar segmentleri incelendiğinde aynı dönemde yenileme pazarı yüzde 5.3, orijinal ekipman pazarı ise yüzde 5.7 oranında büyüme kaydetti. 2009 yılındaki finansal kriz yaşanmamış olsaydı global pazarın üzerinde bir büyüme sergileyen Türkiye pazarının toplam büyüme oranının yüzde 8 civarında gerçekleşmesi bekleniyordu. Brisa, 2012 yılında ise Türkiye lastik pazarı için yüzde 5.8’lik bir büyüme öngörüyor.