Cuma, Mart 28, 2025
Ana SayfaDiğerCitroen Türkiye, 2019’da iki basamak yükseldi

Citroen Türkiye, 2019’da iki basamak yükseldi

2019 Mart’ında yeni yapılanmaya giden ve faaliyetlerini yeni bir ekiple Groupe PSA Türkiye  çatısı altına taşıyan Citroen Türkiye, daralan toplam otomotiv pazarına rağmen satışlarını toplamda 12bin 33 adetlik satışla bir önceki yıl ile aynı seviyede tutarak pazardan yüzde 2.5’luk bir pay aldı. Markalar sıralamasında 2 basamak yukarı çıkan Citroen’in bu dönemdeki itici güçleri kuşkusuz ki yeni Berlingo ve C5 Aircross SUV’du. 2019 Eylül ayında satışa sunulan C5 Aircross SUV, son dört aydaki satış rakamları ile segmentinde %6,5 pay elde ederek 6. sıraya yerleşti.

Konuyla ilgili açıklama yapan Citroen Türkiye Pazarlama Direktörü Selen Alkım; “2020 yılında pazarın 600 bin adetlerde gerçekleşeceğini öngörsek de planlarımızı 700 bin adete göre yaparak pazara olan inancımızı yüksek tutuyoruz. Citroën olarak 2020’de 19.100 adet satış ile pazar payımızı %3,2’ye çıkartarak büyümemizi sürdüreceğiz. Bugün itibariyle 18’i çok markalı olmak üzere 38 adet Citroën yatırımcımız bulunuyor. Asıl önceliğimiz müşteri, hedefimiz ise en kısa sürede en çok tavsiye edilen marka olmak. Bu hedeflere, güçlenen bayi teşkilatımız ve sağlam ürün stratejimiz ile ulaşacağımıza inanıyorum.” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

 

spot_imgspot_imgspot_img
spot_imgspot_imgspot_img

Kategoriler