Avrupa’nın en çok satan iki tekerleklisi, Vespa severlerin deneyimlerini paylaşabilecekleri yeni bir platform olan “Do You Vespa?”yı hayata geçirdi. Kurulduğu 1946 yılından bu yana her dönemde hep son teknolojiyi temsil eden Avrupa’nın en çok satan iki tekerleklisi Vespa, dünyanın en popüler scooter’ını sevenler için resmi topluluk platformu “Do You Vespa?”yı kurdu. Her türlü sınırın, dilin ve kültür engelinin ötesine geçerek tüm nesilleri ortak bir tutku etrafında bir araya getiren Vespa, motosiklet tutkunlarını www.doyouvespa.com adresinde buluşturuyor. Üyeler, “Do You Vespa?”da grafik tarzında veya kısa öykü anlatımına sahip poster veya şeritler hazırlayabiliyor, online olarak sunulan modeller, resimler, başlıklar ve alıntı sözler sayesinde yaratıcılıklarını ortaya çıkararak Vespa’ya olan sevgilerini orijinal öykülerle aktarabiliyorlar. Katılım gösteren ve platformdaki diğer üyeler tarafından içeriği beğenilen ya da paylaşılan kullanıcılar ayrıca Vespa milleri de kazanıyor. Bu miller biriktikçe rozet ve ödüller alınıyor ve toplulukta daha üst seviye görünürlük hakkı elde ediliyor. Ayrıca en iyi içerikler, diğer Vespa sosyal alanlarına taşınarak tüm dünyadaki Vespa kullanıcıları tarafından daha da fazla paylaşılıyor.
Acura
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
Bajaj
Bentley
BMW
Bugatti
Buick
Cadillac
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daihatsu
DFM
Dodge
DS
Eterniti
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Gaz
Geely
Genesis
Gumpert
Honda
Hyundai
Isuzu
Infiniti
Jaguar
Jeep
Karsan
Kia
Koenigsegg
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
MG
MINI
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Opel
Otokar
Pagani
Peugeot
Porsche
Qoros
Renault
Rolls Royce
Saab
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Tata
Tofaş
Toyota
Volkswagen
Volvo