Fiat bayileri dijital ortamda. Çin’in Wuhan kentinde ortaya çıkan ve daha sonra küresel bir salgın (pandemi) haline gelen koronovirüs (Covid-19) riski nedeniyle online iş modeline yönelen markalara Fiat da katıldı.
3 Nisan itibarı ile Türkiye’de bulunan tüm bayi ağını dijital – online ortama taşıyan Fiat, bu sayede potansiyel müşterilere kolaylık sağlamayı amaçlıyor. Buna göre, müşteriler fiat.com.tr, bayi web siteleri veya sosyal medya aracılığıyla dilediği bayinin satış danışmanına saniyeler içerisinde bağlanabilecek ve ilgi duyduğu otomobil veya ticari araçla ilgili canlı bağlantıyla bilgi alabilecek.
Konuyla ilgili açıklama yapan Marka Direktörü Altan Aytaç, Fiat’ın akıllı teknolojileri herkes için ulaşılır kılma anlayışına dikkat çekerek, daha önce 35 Fiat bayisinde görüntülü görüşme hizmeti verilmekteyken şimdi tüm Türkiye’deki Fiat bayilerinin canlı ve görüntülü görüşme hizmeti vermeye başladığını vurguladı. Sözlerine “Fiat markası olarak, konfora, tasarıma, teknolojiye herkes ulaşabilsin diye çalışıyoruz. Yeni Tip Koronavirüs (Covid-19) salgını sebebiyle, showroom trafiğinin doğal olarak yavaşladığı, insanların evlerinden veya iş yerlerinden zorunlu olmadıkça çıkmadığı bugünlerde, ulaşılabilir olmak adına altyapı çalışmalarımızı hızlandırdık. Görüntülü görüşme uygulamamızı Türkiye genelindeki tüm bayilerimizde devreye aldık ve Fiat showroom’larını müşterilerimizin evine getirdik. Uygulamayla, müşterilerimize olduğu kadar bayilerimize de önemli ölçüde destek olmayı hedefliyoruz. Bireysel ve kurumsal olarak üzerimize düşen önemli sorumlulukları yerine getirerek yaşadığımız bu zorlu süreci hep birlikte en kısa zamanda atlatacağımıza inanıyoruz” diye konuştu.