Ford Otosan, dijital pazarlama yarışmalarından Mixx Awards Türkiye 2013’te otomotiv sektörünün en çok ödül alan şirketi oldu. Reklam ajansı ile reklamvereni birlikte ödüllendirerek, benzer organizasyonlardan farklılaşan ve bu yıl 596 başvurunun yapıldığı yarışmada Ford Otosan, dijital pazarlama uygulamalarıyla 4 ödül birden kazandı. Projelerin performanslarıyla birlikte değerlendirildiği organizasyonda Ford Otosan dijital PR ajansı Tick Tock Boom tarafından hazırlanan “Acemi Spiker” uygulaması ile Sosyal Medya Aplikasyonları kategorisinde Altın Mixx ödülünü kazandı. “Belki herkes çok iyi futbol oynayamaz ama herkes maç anlatabilir” düşüncesinden yola çıkan projeye 58 gün içerisinde 268 bin kullanıcı katılmıştı. Ford Otosan’a ikinci ödül, Fordikinciel.com sitesinin tanıtım çalışmalarından geldi. Ogilvy&Mather reklam ajansı tarafından hazırlanan ve ikinci el araç alım satımlarında Ford kalitesini ön plana çıkartarak, 2 milyon 400 bin ziyaretçi sayısına ulaşan sitenin dijital reklamları, Marka Farkındalığı ve Konumlandırma kategorisinde Bronz Mixx ödülüne layık bulundu. Ford Otosan, Ogilvy&Mather reklam ajansı tarafından hazırlanan ve Ford B-MAX’i eşsiz bir deneyimle kullanıcılara tanıtarak, 485 bin ziyaretçi sayısıyla büyük ilgi çeken Sosyalhayatgecidi.com çalışmasıyla da Dijital Mecra Entegrasyonu ve Rich Media Display kategorilerinde iki Bronz Mixx kazanarak ödül töreninde dikkatleri üzerinde topladı.
Acura
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
Bajaj
Bentley
BMW
Bugatti
Buick
Cadillac
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daihatsu
DFM
Dodge
DS
Eterniti
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Gaz
Geely
Genesis
Gumpert
Honda
Hyundai
Isuzu
Infiniti
Jaguar
Jeep
Karsan
Kia
Koenigsegg
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
MG
MINI
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Opel
Otokar
Pagani
Peugeot
Porsche
Qoros
Renault
Rolls Royce
Saab
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Tata
Tofaş
Toyota
Volkswagen
Volvo