Ford ve PSA Grubu 5 Nisan 2012 tarihinde, iki farklı silindir hacimli motor ailesinde (1.4 litre- 1.6 litre ve 2.0 litre ve üzeri) son 12 yılda 20 milyonunun üzerinde motor üretiminin yapılmasına olanak veren dizel motorlar konusundaki işbirliklerindeki yeni bir gelişmeyi açıkladılar. İkinci motor ailesiyle ilgili olarak, Ford ve PSA Grubu, mevzuat değişimlerini de dikkate alarak, gelecekteki ihtiyaçlarını karşılamak üzere yüksek silindir hacimli (2.0 litre ve üzeri) dizel motorlarını bağımsız olarak geliştirmeye ve üretmeye karar verdiler. Bu kararın halen ortaklaşa geliştirilen dizel motor üretimleri ile bunların 2014 yılında yürürlüğe girecek Euro 6 standardına uymak için öngörülen türevleri üzerinde hiçbir etkisi olmayacak. Bu karar, ilk aşamada 2015 ufkunda sadece ticari araçları ilgilendirecek. Kısaca Ford-Peugeot-Citroen motor geliştirme işbirliğinde kısmi bir ayrılık yaşandığını söyleyebiliriz.
Acura
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
Bajaj
Bentley
BMW
Bugatti
Buick
Cadillac
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daihatsu
DFM
Dodge
DS
Eterniti
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Gaz
Geely
Genesis
Gumpert
Honda
Hyundai
Isuzu
Infiniti
Jaguar
Jeep
Karsan
Kia
Koenigsegg
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
MG
MINI
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Opel
Otokar
Pagani
Peugeot
Porsche
Qoros
Renault
Rolls Royce
Saab
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Tata
Tofaş
Toyota
Volkswagen
Volvo