Hyundai’nin “Satış ve Satış Sonrası” hizmetlerindeki sadakat kartı Blue Card, Aralık ayında ikinci yaşını doldurdu. Hyundai’nin yetkili satıcı ve servislerinden temin edilebilen müşteri bağlılığı kartı Blue Card, Hyundai yetkili servislerinde yapılan orijinal Hyundai yedek parça, aksesuar ve işçilik harcamalarının yüzde 1’i kadar nakit puan kazandırıyor. Biriken puanlar 3000’in üzerinde ise periyodik bakım işçiliğinde de yüzde 40 indirim fırsatı sağlıyor. Hyundai’nin satış sonrası pazarlama programları “Kapınızdaki Servis Hyundai” ve “Havalimanındaki Servis Hyundai” hizmetlerinde de Blue Card sahiplerini özel fırsatlar bekliyor.
Blue Card’ın lansmanının yapıldığı 2012 yılından bugüne ulaştıkları 200.000 üye ile sektörde en etkin kullanılan sadakat programına imza attıklarını belirten Hyundai Satış, Pazarlama ve Satış Sonrası Genel Müdürü Önder Göker, “Hyundai’nin hayatı kolaylaştıran sadakat programı Blue Card’ın üyelerine sadece Hyundai Yetkili Servisleri’nde değil, diğer sektörlerde de tüketici ihtiyaçlarını karşılayan; tatilden, kuru temizlemeye, giyimden, kitabevine, sağlık hizmetinden tekstile kadar bir çok anlaşmalı markada yüzde 25’e varan fiyat avantajları sunuyor” dedi.
Blue Card sahiplerinin kişisel bilgileriyle üye olup giriş yapabileceği ve ayrıca Hyundai Yetkili Servisleri’ndeki puan hareketlerini görebileceği ve Blue Card’a özel fırsatlardan haberdar olabilecekleri Blue Card web sitesi, 2015 ile beraber Blue Card müşterilerinin hizmetine sunuluyor. Hyundai, Blue Card dünyasına henüz katılmamış müşterilerini bu avantajlı dünyaya katılabilmeleri için Hyundai Yetkili Servisleri’ne davet ediyor.