Nissan Türkiye’de önemli bir terfi yaşandı. Marka bünyesinde 2005 yılından itibaren önemli başarılara imza atan İbrahim Anaç, Nissan’ın Satış, Servis, Yedek Parça ve Aksesuar, Pazarlama ve Lojistik Merkezi’nden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı oldu. Nissan Türkiye’de 2005 yılında Pazarlama Müdürü olarak göreve başlayan ve 2007 yılında Satış Müdürlüğü görevini üstlenen İbrahim Anaç, 2013 yılından itibaren sürdürdüğü İş Birimi Koordinatörlüğü’nün ardından 1 Ekim 2014 itibari ile Nissan’ın yeni Satış, Servis, Yedek Parça ve Aksesuar, Pazarlama ve Lojistik Merkezi’nden Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı’na getirildi. Ankara Polis Koleji’nde lise eğitimini, Ankara Polis Akademisinde üniversite eğitimini tamamlayan, İbrahim Anaç, ABD’nin Minnesota eyaletindeki Saint Thomas Üniversitesi’nde MBA ve Uluslararası İşletme alanında master yaptı. Harvard Business School’da General Management Program’ını bitirdi. İş hayatına Emniyet Genel Müdürlüğünde Komiser Yardımcısı olarak başlayan İbrahim Anaç ABD’ deki eğitiminin ardından özel sektöre geçerek EF Johnson Company ve National Computer Systems firmalarının ürün geliştirme bölümlerinde çalıştı. 1997 yılında Türkiye’ye dönerek Hyundai Assan’da Ürün Sorumlusu olarak görev yaptı. Daha sonra Doğuş Otomotiv’de Bölge Müdürlüğü, DOD’da Satış ve Pazarlama Müdürlüğü görevlerini yürüten Anaç, 9 yıldır Nissan da kariyerine devam ediyor. Anaç, evli ve iki çocuk babası.
Acura
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
Bajaj
Bentley
BMW
Bugatti
Buick
Cadillac
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daihatsu
DFM
Dodge
DS
Eterniti
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Gaz
Geely
Genesis
Gumpert
Honda
Hyundai
Isuzu
Infiniti
Jaguar
Jeep
Karsan
Kia
Koenigsegg
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
MG
MINI
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Opel
Otokar
Pagani
Peugeot
Porsche
Qoros
Renault
Rolls Royce
Saab
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Tata
Tofaş
Toyota
Volkswagen
Volvo
ibrahim bey ben Ankara BMS bayiinizden nissan qaşqai alan ve mağdur olan müşterinizim sesimi size duyurmaya çalışıyorum ama olmuyor.sizin politikanız araçı satana kadarmış onu Öğrendim. Iyi çalışmalar.
Hayırlı olsun , Nissan pulsarı bekliyoruz sayın genel müdür yrd dan
SAYIN NİSSAN YETKİLİSİ.2016 X.TRAİL MARKA ARACIM 20000 BAKIMI YAPILIRKEN İZMİR ARTKIY ADLI SERVİSTE ARKA SOL TARAFTAN ÇARPILDI. VE ARACI 07.03.2017 DÜN SERVİSE VERDİM. ZANNEDERSEM ARAC SERVİSTE BOYANDI. ŞİMDİ BANA KABAHATLARINDAN DOLAYI BİR SONRAKİ SERVİSİ ÜCRETSİZ OLARAK YAPACAKLARINI TAAHHÜT EDİYORLAR. ARAÇ ŞUAN İTİBARİ İLE HALA SERVİSTE. ARACIN DÜN SATIŞI YAPILACAKTI. FAKAT ARACIN BOYALI OLDUĞUNU ÖĞRENEN ALICI ALMAKTAN VAZGEÇTİ. ZARARIMIN GİDERİLMESİNİ İSTİYORUM. BEN BOYALI ARAÇ SATAMAM. BU SİZİN SERVİSİNİZİN KABAHATİ. GENEL MÜDÜRLÜK OLARAK BUNDAN SİZ SORUMLUSUNUZ. SERVİS ÜZERİNDE YAPTIRIMINIZ OLMALI.KERİM ÖZERGEN 505 922 99 63