22-31 Mayıs’ta düzenlenen İstanbul Autoshow 2015’te bir önceki fuara göre hafta içi ziyaretçi sayısı yüzde 30 arttı. TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi, bugüne kadar düzenlenen tüm İstanbul Autoshow’lar arasındaki en fazla ziyaretçiyi ağırladı. ODD (Otomotiv Distribütörleri Derneği) ve TÜYAP Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş. işbirliği ile 22-31 Mayıs 2015 tarihleri arasında, TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi Beylikdüzü’nde düzenlenen İstanbul Autoshow 2015 ziyaretçilerinden rekor ilgi gördü. 11 gün süren fuarı 597.075 kişi ziyaret etti.
Fuarda 37 markanın 500’ün üzerinde modeli yer aldı. Bunlar arasından pek çok markanın yeni modelleri Türkiye’de ilk kez, iki tanesi ise (Fiat Aegea ve yeni Volkswagen Caravelle 2015) dünyada ilk kez İstanbul Autoshow’da tanıtıldı. Autoshow 2015’te yapılan araştırmaya göre, gelen çekirdek aile sayısı bir önceki fuara göre üç kat arttı. Yaklaşık 600.000’e yakın ziyaretçilerin yüzde 77’si erkek, yüzde 23’ü de kadındı.
İstanbul Autoshow 2015, yabancıların da ilgi odağı oldu. Yurtdışından gelen ziyaretçilerin yanı sıra Hollanda, İngiltere ve Fransa başta olmak üzere 70’e yakın yabancı basın mensubu da İstanbul Autoshow 2015’u izlemek üzere İstanbul’a geldi. Fuar, Avrupa’nın önde gelen haber ve sektör yayınlarında geniş yer buldu, 300’den fazla web sitesi İstanbul Autoshow 2015 ile ilgili haberlere yer verdi. TÜYAP’ta toplam 120.000 metrekare kapalı alanda düzenlenen Autoshow 2015, otomobil tutkunları dünyanın yeni harikaları olan son model otomobillerle buluşturdu.