Perşembe, Kasım 21, 2024
Ana SayfaDiğerKöşe yazısı / Emre Anamur: Volvo ve dijital yayıncılık

Köşe yazısı / Emre Anamur: Volvo ve dijital yayıncılık

Internetin hızla yayıldığı, akıllı telefon ve tablet bilgisayarlarla artık her an yanımızda olduğu günümüzde medya da çok büyük bir hızla değişiyor, gelişiyor. En önemli basılı yayın organları dahi, artık internetin gücünü görmüş, ona inanmış ve bu mecrada büyük yatırımlar yapmış durumda. Biz Otomobil Yayıncılık San. ve Tic. Ltd. Şti. olarak, bu gelişmelere 2008 yılında adapte olup Türkiye’nin ilk elektronik otomobil dergisi olan e-otodergi’yi ücretsiz olarak ve sadece web’de yayınlamaya başlamıştık. Şu an geldiğimiz noktada 41’inci sayımızı yayınladık (Kasım 2011), iPad’de uygulamamız bulunuyor ve aylık 75.000’in üzerinde okuyucuya hitap ediyoruz. Ayrıca her sayımız, Eylül 2011’den bu yana Ajans Press tarafından müşterilerine raporlanıyor.

 

1 Nisan 2009’dan bu yana yayında olan ve kıymetli alan adıyla dikkat çeken www.otomobil.com.tr haber portalımız da Ekim ayında kavuştuğu yeni jenerasyonuyla yoluna emin adımlarla devam ediyor. Her gün güncellenen haber portalımızın içeriğini ve özelliklerini burada size anlatmama gerek olmadığını düşünüyorum. Bu yazıyı okurken zaten şu an haber portalımızın içerisindesiniz, ana sayfaya dönüp biraz incelemeniz, tüm içeriğimizi ve zengin altyapımızı görmeniz için yeterli olacaktır.

 

Yayın organlarımızı kısaca tanıttıktan sonra, başlıktaki konuya gelecek olursam şunu söyleyebilirim. Bence otomobil haberlerinin internetten alınmaya başlandığı bir dönemde, otomobil markaları da internet yayıncılığına önem vermek ve hatta sadece bu mecraya bakan ve bu işten anlayan kişileri istihdam etmek durumundalar. İşte Volvo markası da bunu yaptı. 4 Kasım Cuma günü gerçekleştirilen yemekli sohbet toplantısına sadece internet yayıncıları davet edildi ve Volvo’nun internet yayınları için uzman kişiler görevlendirdiği ve bundan sonra bu mecrada daha etkin yer alacağı açıklandı.

 

Açıkçası bu bizim için çok sevindirici bir durum ve diğer tüm markaları internete önem vermeye, bu işten anlayan en az birer kişiyi istihdam etmeye çağırıyorum. Çünkü ancak bu sayede, sadece elektronik ortamda yayınlanan e-otodergi’nin yeni bir sayısı çıktığında “Basılı bir nüshanızı gönderir misiniz?” diyen ve komik duruma düşen kişilerle daha az muhatap oluruz.

 

41 aylık e-otodergi ve iki buçuk yıllık www.otomobil.com.tr yayıncılığımızda, birçok marka bize hem içerik hem de reklam anlamında sonsuz destek oldu ve olmayı da sürdürüyor. Volvo da bunlardan biriydi zaten. Ama şirket içinde gerçekleştirdikleri bu yeni yapılanma sonrasında, her şeyin daha da iyi yürüyeceği aşikâr. Internet yayıncılığına verdiği önemi arttıran ve bu konuda yetkin kişileri göreve getiren Volvo’ya teşekkürler.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

 

spot_imgspot_imgspot_img
spot_imgspot_imgspot_img

Kategoriler