Mercedes-Benz Türk A.Ş. Direktörler Kurulu Başkanı Wolf-Dieter Kurz 2012’nin ilk yarısı için Türkiye otomotiv sektörünü ve Mercedes-Benz Türk’ün üretim ve satışlarını değerlendirdi. Kurz otomobil pazarı ve satışları konusunda şu açıklamayı yaptı: “2011 yılı Ocak-Haziran döneminde toplam pazardaki otomobil satışları bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde16 azalarak 244.490 adet olarak gerçekleşti. Aynı dönem içerisinde Mercedes-Benz Türk otomobil satışları 4714 adede ulaştı. Bu dönemde şirketimizin toplam otomobil pazarından aldığı pay yüzde 1.9 iken ana rakipleri ile olan karşılaştırmalı pazardaki payı yüzde 27olarak gerçekleşti. Ağustos ayından itibaren GLK’nın yeni yüzünün ve yeni bir Mercedes-Benz jenerasyonun müjdecisi olan A Serisi’nin üçüncü çeyrekte devreye girecek olmasıyla birlikte yılın ikinci yarısına daha olumlu bakıyoruz. Bunun yanı sıra C segmentinde yenilenen 1.6 motorunun üç farklı gövdede (Sedan, Station ve Coupe) tek motor tipiyle Ağustos ayından itibaren pazara sunulmasıyla yeni bir ivme kazanmayı planlıyoruz. 2012 yılını geçen yılki satış rekorumuz olan 12.300 adedin üzerinde bir rakamla kapatmayı hedefliyoruz”.
Acura
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
Bajaj
Bentley
BMW
Bugatti
Buick
Cadillac
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daihatsu
DFM
Dodge
DS
Eterniti
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Gaz
Geely
Genesis
Gumpert
Honda
Hyundai
Isuzu
Infiniti
Jaguar
Jeep
Karsan
Kia
Koenigsegg
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
MG
MINI
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Opel
Otokar
Pagani
Peugeot
Porsche
Qoros
Renault
Rolls Royce
Saab
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Tata
Tofaş
Toyota
Volkswagen
Volvo