Çarşamba, Kasım 20, 2024
Ana SayfaHaberlerMichelin 2015 değerlendirmesi

Michelin 2015 değerlendirmesi

Michelin 2015 değerlendirmesi: Michelin Türkiye, 2015 yılında da istikrarlı büyümesini sürdürerek Michelin Grubu’nun büyümesinde kilit rol oynadı. Michelin Türkiye, 2015 yılında sektör ortalaması yüzde 15’lik büyümenin üzerine çıkarak sektörün de üzerinde büyüme kaydetti. Karlılık açısından Türkiye lastik sektöründe ilk sırada yer alan Michelin, pazar payı anlamında ise ilk iki içerisinde bulunuyor. Michelin Türkiye’nin yakaladığı satış ve karlılık grafiği ile toplam 170 ülkede faaliyet gösteren Michelin Grup içerisinde en hızlı büyüyen ülkeler arasında yer aldığına dikkat çeken Michelin Türkiye Genel Müdürü Marco Giuliani, “Türkiye gibi gelişimini sürdüren ve büyüyen bir pazarda sektörün de üzerinde büyüyoruz. Türkiye olarak, Grubun büyümesinde de dinamo görevi üstleniyoruz. Michelin Türkiye olarak, 2015 yılını karlılık anlamında ilk sırada, pazar payı anlamında ise ilk 2 içerisinde kapatmayı öngörüyoruz. Her zaman olduğu gibi, 2015 yılında da, özellikle iddialı olduğumuz 4×4, 17 inç ve üzeri binek lastik kategorilerinde de lider marka olarak yılı kapatmaktayız. Bu yıl geçtiğimiz yıllardan farklı olarak hafifi ticari araç lastikleri segmentinde de önemli bir ivme kazandığımızı düşünüyorum. Bu alanda da satışlarımız oldukça başarılı gidiyor. Hem pazarlama hem de satışlar anlamında bu segmentte hedeflerimizi büyüttük. Tüketici ihtiyaçlarını doğru tespit ederek geliştirdiğimiz ürün ve hizmetlerimiz başarının ardındaki asıl itici gücü oluşturuyor. Michelin Grup olarak Ar&Ge çalışmalarına yılda 650 milyon Euro kaynak ayırıyoruz” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

 

spot_imgspot_imgspot_img
spot_imgspot_imgspot_img

Kategoriler