Opel Türkiye 2020 vizyonunu açıklayan Alman otomobil üreticisi Opel, 2019 yılında Türkiye pazarında yakaladığı büyüme ivmesini 2020’de sürdürmeyi planlıyor. Müşteri odaklı yaklaşımı, güçlü bayi ağı ve Alman mühendisliği ürünü modelleriyle 2019’u yüzde 3.8 pazar payıyla kapatmayı öngören Opel Türkiye 2020’de toplam pazardan yüzde 5 pay almayı hedefliyor. İstanbul’da gerçekleştirilen basın toplantısında Opel’in Alman kimliğine vurgu yapan Opel Türkiye Genel Müdürü Alpagut Girgin, müşteri memnuniyetini temel alan kaliteli hizmet anlayışıyla daha fazla Opel Türkiye müşterisine ulaşmayı hedeflediklerini söyledi.
Girgin sözlerine şöyle devam etti: “Bir Alman markası olarak daha sıcak ve insan odaklı yaklaşımımızı devam ettireceğiz. Bu doğrultuda müşterilerimizin duygularına daha fazla hitap eden ve kaliteli hizmet anlayışıyla mobilite ihtiyaçlarını karşılayan bir Opel göreceksiniz”. Geçtiğimiz Kasım ayında toplam pazarda 5 basamak artışla 7’nci sıraya yerleşen Opel Türkiye pazar payını da 2018’in aynı dönemine göre yüzde 2’lik artışla yüzde 4,6’ya taşıdı. Opel Türkiye, Ocak-Kasım döneminde ise marka sıralamasında 3 sıra yükselerek toplam otomotiv pazarından yüzde 3.8’lik pay elde etti. Geçtiğimiz Mart ayında yeni Opel Combo modeliyle hafif ticari araç pazarına giriş yapan Alman otomobil üreticisi, 8 aylık dönemin sonunda Kasım ayında elde ettiği başarılı satış sonuçlarıyla 9’uncu sıraya yerleşerek ticari araç pazarındaki gücünü de ortaya koydu.
2020 yılında toplam otomotiv pazarının 600.000 adede ulaşmasını beklediklerini söyleyen Opel Türkiye Genel Müdürü Alpagut Girgin, yılın ilk çeyreğinde tüketicilerle buluşturacakları 6’ncı nesil Corsa’nın, sınıfında en iddialı model olacağını belirtti. Bugüne kadar ülkemizde 120.000 adetten fazla satılan Corsa’nın yeni neslinin de pazarda ciddi bir başarı yakalaması bekleniyor. Opel severler ayrıca, 2020 yılının ilk çeyreğinde yeni Opel Astra, yılın son çeyreğinde ise yeni Opel Insignia ile buluşacaklar. Opel Türkiye Genel Müdürü Girgin; Groupe PSA Türkiye’nin sinerjisi, ürün gamına eklenen yeni modellerin katkısı ve Türkiye pazarının yüzde 93’ünü kapsayan güçlü bayi yapılanmasıyla 2020 yılında yüzde 5 pazar payı hedeflediklerini sözlerine ekledi.