Tam kapanma sonrası servis yoğunluğu. Tam kapanma sürecinden sonraki ilk iki haftada, otomobil servislerinde yoğunluk olmaya başladı. Tabii ki bunda yaz sezonu öncesinde uzun yola çıkacak otomobillerin bakımlarının yapılmasının da etkisi var. Servislerde yaşanan yoğunluk ile ilgili olarak konuşan Groupe PSA Türkiye Parça ve Servisler Genel Müdürü Mehmet Akın, pandemi tedbirleri kapsamında tam kapanma döneminden sonra kademeli gevşetilmenin olduğu 17 Mayıs itibarı ile, Türkiye genelinde servislerde ciddi bir yoğunluk yaşandığını söyledi. Groupe PSA Türkiye Parça ve Servisler olarak 17-28 Mayıs aralığında, 9 iş günü gibi kısa bir süre içerisinde 27 bin adetten fazla araca hizmet verdiklerini ifade eden Akın, 2021 yılının ilk 4 aylık günlük servis verilerine bakıldığında bunun yüzde 45’lik bir artış olduğunu sözlerine ekledi.
Akın ayrıca PSA bünyesinde hizmet veren çok markalı bakım ve onarım markası Eurorepar Car Service’ın günlük servis girişi ortalamaların yüzde 50 üzerine çıktığını belirtti.
Akın sözlerine, “Servisleri oldukça yoğun bir yaz dönemi bekliyor. Özellikle Haziran ayından itibaren hafta sonları kısıtlamalarının kalkmasıyla araç girişlerinin daha da artmasını bekliyoruz. Söz konusu yoğunluk Kurban Bayramı’na kadar sürecektir. Bizim tavsiyemiz sürücülerin Kurban Bayramı’na kadar araçlarına ait servis ve bakım ihtiyaçlarını tamamlaması yönünde. Bununla beraber, görünmeyen problemlere karşı Check-Up yaptırmayı mutlaka tavsiye ediyoruz. Stellantis’e bağlı Groupe PSA Türkiye çatısı altında yer alan Peugeot, Citroen, Opel ve DS kullanıcıları için ise Check-Up hizmetini tamamen ücretsiz olarak sunuyoruz. Bu markaları kullanan müşterilerimiz diledikleri zaman servislerimize gelerek detaylı Check-Up yaptırabilir ve güvenle yola çıkabilirler” diye devam etti.
Otomobil.com.tr sitesinde daha önce yayınlanan Mehmet Akın Groupe PSA Türkiye Parça ve Servisler Genel Müdürü oldu haberine ulaşmak için BURAYA tıklayın!