Toyota, Ulusal Kalite Derneği (KalDer) ve KA Araştırma Limited tarafından 81 ilde 11.479 kişiyle yapılan “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi” araştırmasında binek otomobil sektöründe dört yıldır üst üste ilk sırada yer almayı başardı. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2011 yılı araştırmasının sonucunda Toyota binek otomobil kategorisinde yine birinci sırada yer aldı. Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, araştırma sonuçlarına göre son dört yıldır gelen birinciliklerle Toyota’nın bu konudaki felsefesinin karşılığını bulduğunu belirterek şunları söyledi: “Son dört yılda gelen birincilikler müşteri memnuniyetinde sürdürülebilirliğe güzel bir örnektir ve temelinde güven unsuru yatmaktadır. Bu durumu iki adımda özetlersek birinci adım doğru ürün, servis ve hizmeti üretmeniz, ikincisi de dürüst ve şeffaf bir politikayla ve her zaman doğru iletişim kurarak müşterilerinizle daimi bir irtibat halinde olmanızdır”. Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota vizyonu gereği “Müşterilerin Toyota’yı seçmelerinden ötürü mutlu olmasını sağlayan bir şirket” kavramının ana hedefleri olduğunu da kaydederek “Bizi tercih edenlerin beklentilerini aşacak ürün ve hizmetlerle her zaman bu yarışta bir adım önde gitmek için uğraş vermeye devam edeceğiz. 3S Plaza konseptiyle satış, servis ve yedek parça hizmeti veren Toyota bayilerinin mottosu müşterinin kapıdan içeri girdiği andan itibaren patronun o olduğunun tüm çalışanlar tarafından bilinmesidir” diye konuştu.
Acura
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
Bajaj
Bentley
BMW
Bugatti
Buick
Cadillac
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daihatsu
DFM
Dodge
DS
Eterniti
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Gaz
Geely
Genesis
Gumpert
Honda
Hyundai
Isuzu
Infiniti
Jaguar
Jeep
Karsan
Kia
Koenigsegg
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
MG
MINI
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Opel
Otokar
Pagani
Peugeot
Porsche
Qoros
Renault
Rolls Royce
Saab
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Tata
Tofaş
Toyota
Volkswagen
Volvo