Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.’de Pazarlama Direktörlüğü görevine Murat Akdağ getirildi. 1972 yılında İstanbul’da doğan Murat Akdağ, Galatasaray Lisesi’nin ardından Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler bölümünden mezun oldu. İş yaşamına 1995 yılında Gillette’te başlayan ve 2006 yılına kadar Türkiye ve Balkanlar’da satış ve pazarlama departmanlarında farklı görevler alan Akdağ, sonrasında Procter&Gamble’da Orta Asya ve Kafkaslar bölgesinde birçok markanın yönetiminde görev aldı. Akdağ, Türkiye’ye CarrefourSA’nın Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak döndü ve 2010-2013 yılları arasında da Migros’ta İletişim ve Tasarım Departmanını yöneterek çalışma hayatına devam etti. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.’de Pazarlama Direktörü unvanıyla 1 Mart 2014 tarihinden itibaren göreve başlayan Murat Akdağ ileri seviyede Fransızca, İngilizce ve Romence biliyor.
Acura
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
Bajaj
Bentley
BMW
Bugatti
Buick
Cadillac
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daihatsu
DFM
Dodge
DS
Eterniti
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Gaz
Geely
Genesis
Gumpert
Honda
Hyundai
Isuzu
Infiniti
Jaguar
Jeep
Karsan
Kia
Koenigsegg
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
MG
MINI
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Opel
Otokar
Pagani
Peugeot
Porsche
Qoros
Renault
Rolls Royce
Saab
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Tata
Tofaş
Toyota
Volkswagen
Volvo