VW Grubu, 2011 yılında gerçekleştirdiği 8.16 milyon adetlik satışla 2010’a göre yüzde 14.3’lük bir artış sağladığını açıkladı. Bu satış rakamıyla VW Grubu ilk defa 8 milyon barajını geçmiş oldu. Aynı açıklamada 2012’de dünya otomotiv pazarındaki büyümenin ise yüzde 5.1 olduğu belirtildi.
2012’de Asya-Pasifik bölgesinde yüzde 19.8’lik bir artışla 2.54 milyon adet (2010’da 2.14 milyon adet) adetlik satış gerçekleştiren VW Grubu, Çin’de yüzde 17.2’lik artış oranıyla 2.25 milyon adetlik, Hindistan’da ise yüzde 109.3’lük artışla 111.600 adetlik satış rakamına ulaştı.
Güney Amerika’da yüzde 5.1’lik artışla 991.000 adetlik satış yapan VW Grubu, Kuzey Amerika’da 666.800 adetlik, ABD’de ise 444.300 adetlik rakam yakaladı.
Avrupa kıtasında da başarılı grafik yakalayan VW Grubu Batı Avrupa’da (Almanya haricinde) 1.98 milyon adet ( 2010’a göre %7 artış), Orta ve Doğu Avrupa’da 548.000 adet (2010’a göre %29.4 artış), Rusya’da ise 229.000 adetlik (%74.4’lük artış) satış gerçekleştirdi.
VW Grubu’nun kendi evi olan Almanya’da gerçekleştirdiği 2011 yılı satış rakamı ise 1.15 milyon adet (%11.4’lük artış).
VW Grubu’nun markalara göre 2012 satışları ise şu şekilde gerçekleşti*:
VW Binek: 5 milyon 9 bin adet
Audi: 1 milyon 300 bin adet
Skoda: 879 bin 200 adet
Seat: 350 bin adet
VW Ticari: 528 bin 800 adet
*Yapılan açıklamada grubun diğer markaları olan Bentley, Bugatti, Lamborghini ve Scania’ya ait üretim adetlerine marka bazında yer verilmemişti.