Kısa bir süre önce kapsamlı teknik özelliklerini, fotoğraf galerisini, sürüş videosunu, Türkiye tanıtımı haberini ve başlangıç fiyatını yayınladığımız yeni Toyota Corolla’nın Türkiye fiyat listesi açıklandı. Buna göre yeni Toyota Corolla’nın 1.33 litre benzinli motorlusunun satış fiyatı 45.400 TL’den başlarken, 1.6 litre Valvematic benzinli Corolla’nın başlangıç fiyatı 51.400 TL’den, 1.4 litrelik D4-D turbo dizel motorlu yeni Corolla’nın fiyatı ise 58.900 TL’den başlıyor.
Yeni Toyota Corolla fiyat listesi (19 Temmuz 2013 tarihinde)
Yeni Corolla Benzinli |
1.33 Life |
45.400 TL |
Yeni Corolla Benzinli |
1.6 Active |
51.400 TL |
Yeni Corolla Benzinli |
1.6 Active Multidrive S |
54.900 TL |
Yeni Corolla Benzinli |
1.6 Advance |
53.900 TL |
Yeni Corolla Benzinli |
1.6 Advance Multidrive S |
57.400 TL |
Yeni Corolla Benzinli |
1.6 Premium |
59.400 TL |
Yeni Corolla Benzinli |
1.6 Premium Multidrive S |
62.900 TL |
Yeni Corolla Dizel |
1.4 D-4D Life |
58.900 TL |
Yeni Corolla Dizel |
1.4 D-4D Active |
61.600 TL |
Yeni Corolla Dizel |
1.4 D-4D Active M/M |
64.100 TL |
Yeni Corolla Dizel |
1.4 D-4D Advance |
63,600 TL |
Yeni Corolla Dizel |
1.4 D-4D Advance M/M |
66.100 TL |
Yeni Corolla Dizel |
1.4 D-4D Premium |
69.100 TL |
Yeni Corolla Dizel |
1.4 D-4D Premium M/M |
71.600 TL |
Yeni Toyota Corolla Aksesuar Paketleri
Paketler |
Paket içeriği |
Fiyat* |
||
Krom Paket |
Yan kapı çıtaları krom, bagaj kapak kromajı |
618,35 TL |
||
Stil Paketi |
Basamak kaplaması alüminyum, bagaj kapak spoyleri, alüminyum jant- Orion 16″ |
2.159,11 TL |
||
Koruma Paketi |
|
336,30 TL |
*Fiyatlara KDV dahil olup, Toyota Türkiye’nin tavsiyesi niteliğindedir. İşçilik ücretleri fiyatlara dâhil değildir. 19/07/2013 tarihinden itibaren geçerlidir.
Donanımlar:
Yeni Corolla’nın giriş seviyesini oluşturan Life donanımında; ABS, EBD, fren destek sistemi (brake assist), stabilite kontrol sistemi (VSC), yokuşta kalkış desteği (HAC), 7 havayastığı, lake siyah kaplama ön konsol, klima, sürücü ve ön yolcu için ışıklı makyaj aynası, elektrikli camlar (sürücü tarafı tek dokunuşlu), yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, direksiyondan kumanda edilebilen müzik sistemi, 4 hoparlör, lastik basınç uyarı sistemi, 16 inç kapaklı jantlar, LED’li gündüz farları, elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar gibi donanımlar bulunuyor.
Active donanım seviyesinde bunlara ek olarak deri kaplı direksiyon simidi ve vites topuzu, çift bölgeli otomatik klima, krom çerçeveli havalandırmalar, kumaş kapı içi döşemesi, krom gösterge paneli çerçevesi, kayar kapaklı ön kol dayama, çift bardaklıklı arka kol dayama, direksiyondan kumandalı Bluetooth bağlantısı, 6 hoparlörlü müzik sistemi, 16 inç alaşım jantlar, sis farları, elektrikli katlanabilir yan aynalar ve krom cam çıtası gibi ekipmanlar sunuluyor.
Advance donanım seviyesinde ise Active’e ek olarak kendiliğinden kararan dikiz aynası, 1.6 litre motorlar için hız sabitleme sistemi (cruise control) ve hız sınırlayıcı gibi ekipmanlar mevcut.
Premium donanım seviyesinde ise Advance’e ek olarak akıllı giriş ve çalıştırma sistemi (anahtarsız sistem), deri kapı içi döşemesi, deri-kumaş koltuk döşemesi, LCD çoklu bilgi ekranı, ön-arka park sensörleri, kolay-akıllı park sistemi gibi ekipmanlar sunuluyor.
Yeni Toyota Corolla 1.6 Multdrive S test – ilk sürüş yazısına ulaşmak için BURAYA,
sürüş izlenimi videosuna ulaşmak için BURAYA, videolu performans testine ulaşmak için BURAYA tıklayın!
Bu fiyata yeni Skoda Octavia veya VolksWagen Jetta yı tercih ederim. Hem otomatik vites olarak CVT (multidrive s) yada otomatikleştirilmiş manuel (multimode) yerine vites geçişi son derece hızlı ve sarsıntısız olan DSG-7 almış olurum hem de benzinli motorlarda downsizing teknolojili direkt enjeksiyona ve turboya sahip olur turbonun keyfini sürerim. Dizel motorda ise VW grubunun 1.6 TDI CR motorunu tercih ederdim. D-4D’ye göre daha yeni nesil ve daha güçlü.
Şahsi görüşüm; yeni Corolla sahip olduğu teknolojileri göz önünde bulundurulduğunda daha uygun fiyata satılmalıydı.
Toyota ,bu fiyat politikası ile resmen intihar etmiş.Türkiye’de üretilen ve gemi nakliyesi ve %10 ilave vergisi olmayan Corolla , sırf bu milletin sedan talebi fazla diye Auris den pahalıya satılmaya çalışılıyor.Tek kelime ile ayıptır ve Türk tüketicisinin bilgi ve zeka düzeyini hafife almaktır şeklinde düşünüyorum..
enis bey, hangi ara test ettiniz corollayı.. dsg-7 şanzuman ve turbo motor tercih meselesi artıları olduğu gibi eksileri de var fakat 20 yıllık kontratlar yapan ve bunları hiç değiştirmeyen vw’nin çok daha ucuz olması gerekir.
bugüne kadar toyota corolla yeni modelin fiyatını bekledim. .ancak hayal kırıklığı yarattı daha öncede Opel kullandım tercihlerimde toyota kaybetti opel kazandı yeniden zam gelir diye opel sport sedan aldım
bugüne kadar toyota corolla yeni modelin fiyatını bekledim. .ancak hayal kırıklığı yarattı daha öncede Opel kullandım tercihlerimde toyota kaybetti opel kazandı yeniden zam gelir diye opel sport sedan aldım hayırlısı
2011 model dizel corolla sahibiyim. tr ve dünyada toyota tercih nedeni sağlam ve süpriz çıkartmayan araç olmasındandır. vw ve opel araçlara göre fiyat konusunda normaldir. aracın dış dizaynı honda civic e benzemiş, içinde ise kaliteli malzemede ve işçilik göze çarpıyor olmasına rağmen iç dizaynı berbat olmuş sanki her parça sonradan eklenmiş ve hava kanalları göğüsün şekli hayal kırıklığı bence eski iç dizayn bundan çok daha iyi idi. toyota 5 yıldız almak için çok çaba sarfediyor ancak en azından türk tüketici dizayn konusunda hassas (eski kasa doğanlara yapılan modifiyeler örneğidir ) yeni araç alacağım zaman her ne kadar toyota markasına güvensem de bu iç dizayn beni de vw ve opel markalarına yönlendiriyor. biraz karizma ve konfor her zaman iyidir. halen bagajda hidrolik kol yerine yay kullanılıyor.
cok mukemmel araba. yol tutus konfor karizma yakıt tuketimi…. 2.el.– servis– hangi birini sayayim.. bi araba bi gun yolda bırakmazmı ya.. yeni kasasi cok haarika… saymakla bitmez ya harika